- Atlikti sisteminę egzistuojančių mokinių vertinimo ir įsivertinimo, mokymosi planavimo ir mokytojų profesiniam tobulėjimui Europoje naudojamų įrankių analizę;
- Sukurti e. portfelio galimus modelius, kurie gali būti naudojami mokymo, mokymosi, vertinimo tikslais;
- Išbandyti praktiškai pasirinktą modelį 24 Europos mokyklose ir atlikti analizę dėl šio modelio diegimo galimybės.
- Projekte dalyvavo 10 Lietuvos mokyklų:
- Kauno Jono ir Petro Vileišių pagrindinė mokykla,
- Klaipėdos Gedminų pagrindinė mokykla,
- Panevėžio r. Velžio gimnazija,
- Plungės „Saulės“ gimnazija,
- Šiaulių „Romuvos“ progimnazija,
- Kauno ,,Santaros‘‘ gimnazija,
- Šiaulių Dainų progimnazija,
- Tauragės „Šaltinio“ pagrindinė mokykla,
- Utenos Krašuonos progimnazija,
- Vilniaus ,,Minties“ gimnazija.
Projektas „EU Classroom ePortfolios“
Jau antri metai ,,Santaros'' gimnazijoje vyksta tarptautinis projektas „EU Classroom ePortfolios“. Šio projekto esmę geriausiai pajuto 2 a ir 2 b kl. mokiniai. Vadovaujančios projektui mokytojos - A. Timofejevienė ir J. Karčiauskienė. Man pačiai taip pat teko išbandyti šio projekto naudą. Praeitais mokslo metais, dėstydama lietuvių kalbą 7 b klasei, virtualioje mahara aplinkoje talpinau mokinių darbus, atliktus tiek pamokoje, tiek namuose. Smagu tai, kad ir šiuo metu, įėjus į mahara aplinkoje susikurtą 7 b kl. grupę, galiu matyti parengtus mokinių kūrybinius, mokslinius projektus. Be to, išbandėme ir filmavimo galimybes: išsakėme mintis apie Šatrijos Raganos kūrinį ,,Irkos tragedija''. Taigi mokytojas gali sekti mokinio pažangą, sudaryti mokiniams galimybę komentuoti, įsivertinti, rodyti mokinių darbus per Tėvų dienas.
Gimnazijoje virtualių aplinkų panaudojimas išlieka prioritetinė sritis. Kai kurie mokytojai naudoja Edmodo aplinką, kiti - Itslearning, taip pat pamokos grįžtamajam ryšiui gauti išnaudojama iqesonline.lt platforma. Siekiame, kad mokykla keistųsi ir mokinys joje gautų kuo daugiau galimybių tobulėti, augti kaip asmenybė.
Susipažinkite su vaizdo klipu apie projekto „EU Classroom ePortfolios“ veiklą Lietuvoje: ieškojimus, patirtį, džiaugsmus adresu:
Projekto tikslas – sukurti, išbandyti ir įvertinti novatoriškus e. portfelio modelius. Ypatingas dėmesys bus skiriamas praktiniam e. portfelio diegimui mokyklose bei diegimo analizei.
Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti e. portfelio diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse.
Projekto uždaviniai:
Šio projekto metu gauti rezultatai turėtų padėti sukurti e. portfelio diegimo ir naudojimo modelius įvairiose Europos šalyse.
Projekto uždaviniai:
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą