2014 m. spalio 10 d., penktadienis

Konferencija ,,Matomas mokymasis''

Spalio 10 d. teko lankytis NMVA organizuotoje konferencijoje ,,Matomas mokymasis'', kur buvo pristatyta J. Hattie knyga ,,Matomas mokymasis''.
 Knyga parašyta per praktinę veiklą, analizuojamas tiek mokytojų, tiek mokinių požiūris. Knygoje siūloma pabūti mokinio kailyje, pasikeisti vietomis, pažiūrėti į pamoką mokinio akimis. Svarbiausia gija nuskambėjusi konferencijoje yra ta, kad kiekvienos veiklos, vykdomos mokykloje, turi būti grįžtamasis ryšys. Koks tos veiklos poveikis mokinio pasiekimams? Tiek pamokos, tiek būrelio ar renginio ir pan. Kartais mokyklose vyksta daug įvairių veiklų: netradicinių savaičių, projektų, bet nepamatuojamas jų poveikis. Ar tai naudinga mokiniui? Ar pagerėjo jo pasiekimai?
Buvo pasiūlyta kiekvienam mokytojui naudojant iqesonline.lt platformą duoti mokiniams įvertinti pamokos kokybę, išsiaiškinti stipriąsias ir tobulintinas sritis. Ir stengtis prakalbinti kiekvieną vaiką, pažinti jį, kalbėtis, o ne tik kalbėti. Pateikiu veiksnius, darančius didelę įtaką mokinio pasiekimams:
  • Savęs vertinimas (sau parašyti pažymiai ) ir mokinių lūkesčiai – 1,44
  •  Formuojamasis vertinimas – 0,90
  • •Klasės diskusijos – 0,82
  • Mokytojo dėstymo aiškumas – 0,75
  • Grįžtamoji informacija – 0,75
  • Mokytojų-mokinių santykiai – 0,72
  • Idėjų formulavimas sau ir savęs klausinėjimas – 0,64
  • Mokymo metodai – 0,62
  • Mokymas spręsti problemas – 0,61
  • Bendraklasių vienas kitam teikiama mokymosi pagalba – 0,55

Jūs visi galite tai pasiekti.... Galite susikaupti... Galite nuodugniai įgyvendinti... Galite sužinoti, koks jūsų poveikis.





 


 


 

 

 


1 komentaras:

  1. Gerai, kad Vytautas per nuotolinius mokymus paaiškino, nes vėl tos metodikos trūksta. O čia ar labai sudėtinga filologui parengt?
    O kodėl niekas daugiau iš mūsų nevažiavo? Buvo galima užsiregistruoti į tą konferenciją? Gal kam pamokų tą dieną nebuvo. Atrodo, kad įdomu ir naudinga buvo.

    AtsakytiPanaikinti